Programma

Het programma is opgebouwd uit drie verschillende thema’s: Digital Economy, Platform Economy, Activation Economy. In de energieke sessies word je in hoog tempo langs alle trends en ontwikkeling geleid!

13.30 - 14.00 | Inloop

We ontvangen je graag met een kopje koffie of thee.

14.00 - 14.40 | Digital Economy

Sprekers: Peter Sprenger (Techonomy)
Het digitale landschap ontwikkelt zich in een razend tempo. Er zijn ruim 8.000 marketing software applicaties die op allerlei manieren het contact tussen organisatie en klant optimaliseren. Peter Sprenger geeft je de waardevolle inzichten achter deze ontwikkeling en laat zien hoe het gebruik van deze technology het marketingproces transformeert!

14.40 - 14.50 | Break

14.50 - 15.30 | Platform Economy

Sprekers: Jeroen van Zwienen (KPMG) & Max Reckers (Johan Cruijff Arena)
Alles over ‘plug-and-play’ business modellen: het verbinden en interacteren met gebruikers waarbij zij waarde creëren en uitwisselen op basis van bijvoorbeeld het Microsoft Dynamics Platform.

15.30 - 15.40 | Break

15.40 - 16.20 | Activation Economy

Vodafone/Ziggo & Opel Nederland
Wat zit er achter marketing technology: engagement, loyalty, conversie! Vanuit een innovatieve usecase laat VodafoneZiggo zien hoe zij met WhatsApp een nieuw kanaal weten te creëren om een gerichte doelgroep te engagen met hun sportcontent.
Ook voor Opel Nederland geldt inzet van marketing technology als enorme accelerator! Zij laten zien hoe slimme technology de drijvende kracht is achter de activatie van het Feyenoord partnership!

16.20 - 17.30 | Netwerk borrel

We sluiten de dag af met een gezellige netwerkborrel